niedziela, 23 września 2012

III Powiatowy Rajd R.O.W.E.R.O.W.Y


Dostałem 151 numer :-), jak się później okazało zabrakło numerków tylu było ludzi około 300 na III rajdzie.


I ruszyli


To w Toruniu na Masie Krytycznej było tylko 260 osób






                                     Przed zjazdem z górki nowy asfalt w Raciążku



                                                        Kolejka za grochówka ;)


                            Bezpieczeństwo najważniejsze, było wszystko ładnie 
                            zorganizowane i zabezpieczone przez odpowiednie służby
                     

                                         Losowanie numerków nic nie wygrałem :(


                                                Chwilowa blokada drogi nr 1






4 komentarze:

  1. proszę ile ludzi... czy to sami mieszkańcy powiatu czy z zagranicy też byli? na początku z pewną nieufnością patrzyłem na to lokalne dzieło. Jednak teraz z chęcią bym się wybrał gdyby mi się rower ostatnio nie rozsypał... :-(( chociaż w sumie to ja jednak wolę chyba podziwianie krajobrazu w mniejszych grupach ludzi :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowite... skąd tylu rowerzystów? ludzie boją się sami jeździć rowerami czy jak? na co dzień nie widać tylu rowerów w trasie. chociaż ostatnimi czasy coraz częściej spotykam w lesie narciarzy szukających swych kijków :-)) i biegaczy w kółko. chyba Aleksandrów się odchamia... kiedyś człowiek w legginsach stanowił by nie lada sensację w rejonie che che

      Usuń
  2. To zapraszam na rajd w 2013r w kwietniu pewnie. Co roku jest coraz więcej ludzi i dobrze bo coś się dzieje w tym Aleksandrowie a nie pustki po 17 na ulicach. ;) Rowerzystów dużo u nas przeważnie na przejeździe kolejowym widzę, słyszałem że Aleksandrów Pekinem nazywają i przejezdni też się dziwią ilością rowerzystów.

    OdpowiedzUsuń
  3. A może rower kupić nowy raz na 15 lat ;) Warto inwestować w tamten?

    OdpowiedzUsuń