czwartek, 30 sierpnia 2012

Mój rower


Witam jest to mój pierwszy post, na świeżo utworzonym blogu. Zobaczymy jak się rozkręci i czy będzie miał jakąś popularność ;) Tematyka bloga, będzie o charakterze rowerowo - wycieczkowym i nie tylko ;)



Mój Unibike Flite zakupiony w 2008r w Bydgoszczy. Na liczniku mam około 8 tys km. Parę fotek z terenu ;)

Dane techniczne :


1. Waga 12kg

2. Rozmiar 21"
3. Materiał ramy: aluminium 6061, hydroformowane, potrujnie cieniowane
4. Widelec: Manitou R7
5. Kierownica: FSA XC-180OS
6. Mostek: FSA OS-190LX
7. Opony: Schwalbe Nobby Nic 26x2.25
8. Manetki: Shimano Alivio M410 Rapidfire Plus
9. Przerzutka przód: Shimano Alivio M412
10 Przerzutka tył : Shimano Deore LX
11. Hamulce: Avid Juicy 3, tarczowe, hydrauliczne
12. Kaseta: Shimano Alivio HG40
13. Korby: FSA Dyna Drive
14. Siodło żelowe SELLE ROYAL 
15. Licznik SIGMA STS 1609 bezprzewodowy
16. Lampka SIGMA SPORT ELOY





Po wymianie amortyzatora




Rower sprawuje się dobrze, jak dotychczas nie miałem żadnych problemów. Wiadomo oprócz smarowania łańcucha i czyszczenia z brudu. Mam trochę zdjęć zrobionych w ciekawych miejscach, które wstawię w następnych postach.

4 komentarze:

  1. niezła maszyna z daleka troszkę do mojego podobny. tylko że mój ma 10 lat i już się sypie osprzęt... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyliło Ci się, amortyzator to jest XCR RL :) Miałem taki w poprzednim rowerze i przejechałem na nim zaledwie kilkaset kilometrów. Mimo to nie wyglądał na takiego twardziela który wytrzyma przebieg 8 tysięcy. Potem kupiłem Unibike'a Experta :) Przejechane ma zaledwie jakieś 3000km, ale odpukać nie dzieje się z nim nic złego.

    OdpowiedzUsuń