czwartek, 18 października 2012

Jesień w Dolinie

"Złota Dolina"
















9 komentarzy:

  1. Złota Dolina skojarzyła mi się z mleczną doliną z tej reklamy xD :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna jesień... a gdzie ta dolina? bo przejrzałam Twoje posty i wielu miejsc w ogóle nie kojarzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :D Jaka ładna jesień :)
    Rzeczywiście złota dolina :D
    pozdrawiam! :D
    ps Bardzo sympatyczny blog, będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pooglądałam wszystkie zdjęcia w powiększeniu i podoba mi się Twoja "złota dolina" z dodatkiem czerwonego koloru. Miło, że mnie znalazłeś i zapraszam do zaglądania do mnie, jeśli będziesz oczywiście miał ochotę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane ujęcia. Złota dolina jesienią prezentuje się świetnie, a jak wygląda zielona dolina ? - pewnie wiosną się przekonamy.

    OdpowiedzUsuń